tisdag 3 april 2012

Svacka

Jag har verkligen en bloggsvacka. Eller jag har nog en livssvacka. Eller ja, jag är så sjukt trött på alla förkylningar som vägrar låta mig och min familj vara ifred. Jag är så trött hela tiden och har ingen inspiration till nånting. Jag har funderat på att lägga ner bloggen eftersom jag inte orkar just nu. Men jag får se om orken kanske kommer tillbaka snart.

Just nu är vi i Habo hos svärisarna och har lite semester. Man skulle ju kunna tro att det bara ska vara lugn och ro och mys. Men njaa, det känns som att vi mest tjafsar om vems tur det är att ta denna bajsblöjan och vems tur det är att laga mat. Osv osv.

Jag är trött.

Ska avsluta med något fantastiskt! Alli går mer och mer. Nästan så att hon går hellre än kryper. Hon kommer nog gå när vi landar hemma igen. Stora tjejen! Och, det bästa av allt, hon har börjat äta mat. Hon äter mer och mer och det gör den här mamman himla glad!

Om vi inte hörs mer på ett tag så hoppas jag ni får en fin påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!