söndag 24 juni 2012

Målar´n

Då har jag avklarat min första arbetsvecka på två och ett halvt år. Det har gått över förväntan och det är jättekul att vara tillbaka i arbetslivet.

Innan var jag orolig för allt möjligt. Att jag hade glömt bort hur man spacklar, målar, tapetserar, ja i princip allt. Men hittills har jag klarat av allt och tvivlar inte så mycket längre. Det är som när man en gång lärt sig cykla, då sitter det där för alltid.

Det som har varit jobbigast är tiden ifrån barnen. Usch och fy! Men det där vänjer en sig vid nog snart. Det är så mysigt att komma hem och mötas av mina finaste barn med en riktig gosekram. Älskade barn!

Sen att chefen verkar vara en av de där braiga cheferna skadar ju inte heller. Lasse är schysst! I torsdags fick vi alla en liten midsommarpresent. Två biobiljetter!


Då har vi något trevligt att se fram emot när vi en vacker dag får tag på en barnvakt.

Hoppas ni har haft en bra midsommarhelg!
/Målar´n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!