fredag 25 november 2011

Säg nej!

Gaah! 

Jag måste verkligen lära mig att säga nej! Fattar inte! De där försäljarna är verkligen bra på att snacka och jag känner mig taskig om jag säger nej.

Ja, jag har gått i fällan igen! Jag släppte t.o.m. in de i lägenheten! Vad är det om? De kom från ComHem och erbjöd mig ett bättre avtal. Men varför tappar jag hjärnan när jag ska snacka med försäljare? Vi har ju inget avtal med de innan så hur sjutton ska avtalet bli bättre eller billigare?

Japp, Marcus blev skitsur! Tur att man alltid kan ångra alla köp. Det får väl bli kvällens uppgift. :)

Någon som har samma problem och vill gå en säga nej-kurs? Observera att det bara gäller försäljare, annars har jag inga problem att säga nej (kanske) ;)

Nu ska denna morsan gå och fila på försvarstalet tills maken kommer hem! 

Trevlig fredagskväll till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!