tisdag 22 november 2011

Tell me the secret

Är det bara jag som har lust att bara lägga mig ner ibland? Eller bara dra ut och andas lite. Vad som helst egentligen, bara man kommer ifrån lite.

Ja, jag pratar om barnen. Det dyrbaraste jag har och någonsin kommer att ha. Men oj vad de kan fresta på ens tålamod och ork! Det är helt galet ibland. Är det så att de lär sig alla svaga punkter redan i magen? Det är nästan magiskt vad de kan.. 

Gaah!

Vad är er hemlighet för att ni ska vara så bra föräldrar som möjligt? Hur gör ni för att orka? För det kan väl inte bara vara jag som blir knäpp ibland? Alla tricks tages tacksamt emot! Bara ut med de!

Ja, denna morgonen har inte börjat bra direkt..  Hoppas på en finare fortsättning.

Sol till alla er fantastiska föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!