lördag 3 mars 2012

Grattis Alli

Idag har vi firat vår bebis som har blivit 1 helt år! Det har gått så himla fort. När en var liten tyckte en att alla vuxna var så konstiga som sa att allt alltid gick så fort. Men det är så sant! Man märker det speciellt efter att barnen kom. 

Alli ett dygn gammal och en jättetrött dubbelmorsa.

Precis hemkomna.
Det där känns som igår. Konstigt att tiden kan gå så fort. Och Elve var så liten han också. Gos.

Nåväl, idag var det dags för ettårskalas. Jag fick något ryck och bestämde mig för att baka allt själv. Jag bakade verkligen hela dagen igår, till elva skulle jag tro. 




Vilken tur att jag hade denna lilla assistent vid min sida, annars hade jag nog stått och bakat än. (Och tack, Jenny.)

Slutresultatet kan jag inte uttala mig om pga den förbenade förkylningen. Jag känner inga smaker! Gaah! Gästerna verkade nöjda i alla fall.




Pä kvällskvisten tog vi en promenad i nya presenterna. (Tack farmor/svärmor och farfar/svärfar.)


Grattis älskade Alli! Hoppas du har haft en lika fina dag som vi andra.

Nu har födelsedagsbarnet äntligen somnat så nu ska jag också krypa ner i sängen.
Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Grattis Alli i efterskott!! Härliga bilder :)

    Hoppas förkylningen ger sig. Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Tack för igår, jättetrevligt! Och allt du hade bakat var jättegott! :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!