söndag 11 mars 2012

Klädparty

I veckan var jag iväg på ett litet klädparty med massa trevliga mammor. Det var Me & I-kläder och det fanns så himla mycket fint. Hade min plånbok varit lite rundare om kinderna hade jag nog beställt några miljoner fler plagg. Det jag fick med mig hem var en underbart gosig tröja till Elve och en "hängselbyxa" i frotté till Alli. (Den med moln på rumpan för de som är insatta.)


Den är lite, lite för stor men den växer han nog i snart. Jag älskar den redan så den lär användas flitigt i vår och sommar. Ja, han tycker ju också om den, såklart! Tro inte att jag kan tvinga på honom något som han inte gillar! 




1 kommentar:

  1. Vilken mysig tröja. Ååh, jag hade själv en liknande när jag var liten. Blev lite nostalgisk här.

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!