fredag 2 mars 2012

Tårtfabriken

Kvällen i onsdags var fantastiskt trevlig må jag säga! Skönt att bara få vara mig själv för några timmar. Inte behöva tänka på någon annan i första hand. Bara få njuta av mysigt sällskap och god mat. Maten var det godaste jag ätit på länge. Vi blev bjudna på risotto (aldrig ätit innan) med räkor och till efterrätt pannacotta (aldrig ätit detta heller). Så himla smarrigt! Tyvärr glömde jag ta bild på godsakerna men ni kan nog ändå tänka er hur gott det var. Om ni blundar och verkligen känner efter så vattnas det nog i munnen på er också.

Idag har jag så sjukt mycket att göra att jag egentligen inte borde sitta här en sekund till. Jag ska baka, baka varje freeeedag, det tycker jag är kuuuul. (Jag hoppas verkligen ni sjöng den där meningen.) Nåja, inte så kul kanske när en är stressad men nu ska jag sätta igång. Kanske att ni får se i morgon vad resultatet av all denna stress blev. 

Det är ju så att en viss underbar, älskad unge fyller 1 år i morgon! Helt galet! Så detta ska vi fira stort! På söndag har vi ingen bebis längre. Känns helknas!

Hoppas ni får en härlig, solig fredag!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!