onsdag 29 februari 2012

God morgon!

Ursäkta denna lilla bloggtorka (om nu någon märkt den). 

Elve har sitt första sportlov och jag har fullt upp med att roa mina barn och hänga med andra mammor och barn. Än så länge har vi haft en fantastisk vecka! Tänk vad mycket lite vuxensällskap kan göra för själen. Då blir en ju en helt ok mamma helt plötsligt!

Snart ska vi iväg på äventyr igen så alla kiddosar får leka av sig. Mys!

Ikväll blir det ännu mer trevligheter för denna tanten! Då ska jag på middag med vänner hos en vän. Vi kör lite "halv sju hos mig" i gänget. Alltid lika uppskattat! Undrar när jag ska hinna få till en middag. Nåja, den ska nog hinnas med under året. Långt kvar.

Ja, vad mer? Inget spec, nu vet ni vad jag pysslar med hela veckan i alla fall. Leker och leker och leker. Min sportning detta sportlov blir promenaderna till och med de andra morsorna. (Har fått träningsförbud av mannen min pga förkylningen.) 

Nehe, nu måste jag städa lite här hemma sen ska vi dra iväg!
Hoppas ni har en härlig vecka!

See you later, aligator!

2 kommentarer:

  1. Klart jag märkt bloggtorkan.. men jag läser ju att du haft fullt upp :)

    Alli hade faktiskt också sitt första sportlov även om hon inte går på förskola ännu?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja jo, men då är det ju inte heller Elves första sportlov om man tänker så. ;) Jo, men denna veckan har vi verkligen fullt upp, vilket är underbart! :P

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!