fredag 27 januari 2012

Elves påhitt

Nu när båda barnen sover tänkte jag passa på att berätta om Elves hyss igår. För det var inget positivt som hände på förskolan, om ni trodde det. Nej, det kan man verkligen inte säga. Eller det beror ju på hur man ser på saken. Eller nej, det kan bara inte ses som något positivt. Eller vad säger ni?

När jag skulle hämta honom igår tyckte jag det var konstigt att soffan var vit (den är blå) och alla kuddöverdrag var borta. Sen märkte jag att Elve inte hade de kläder han hade haft på morgonen. Det visade sig att han hade bajsat, tagit av sig blöjan och smetat bajs överallt! Jeej! Snacka om stolt morsa! Det är min unge det! Han tyckte väl att det var dags för storstädning på förskolan. Man kan aldrig städa för mycket!

Det skulle kunna vara ett släktdrag. Mamma har berättat att när jag var liten gjorde jag också det. Smetade bajs på väggar och golv. Allt för att glädja mamma! :)

Nej, nu var det slutpratat om bajs. Hoppas jag inte har äcklat någon känslig läsare.

Trevlig fredag på er alla!

3 kommentarer:

  1. Visst är barn produktiva! Några på jobbet har kissat i soffan men än så länge inget bajs.. men det kommer väl det också haha

    SvaraRadera
  2. Haha, han tyckte väl att personalen hade för lite att göra ;)

    SvaraRadera
  3. Frågan är hur bra koll personalen har när han hann med allt detta? :)

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!