fredag 13 januari 2012

Svettigt

Jeej! Idag har jag klarat av första träningspasset. Helt mör i hela kroppen, det är t.o.m ansträngande att skriva detta inlägget. Puh!

Jag träffade en jätterar tjej i dörren som jag sedan fick hänga på som en liten igel. Tack snälla för all hjälp! (Jag väntar fortfarande på en instruktionstid.) På vägen hem kom jag på att jag inte ens hade presenterat mig. Vi körde ett helt pass utan att jag vet vad hon heter och vice versa. Knas! :)

Nu kör vi gasen på botten (som mamma brukar säga) mot Beach 2012! Är ni med?

Heja heja heja! (Ja, jag peppar mest mig själv.)

Måste bara få skryta lite. Jag sprang 8 km! Jag, Emilia! Helt crazy! Jag som sagt att jag aldrig ska springa och inte skulle orka mer än två km. Bra jobbat! (Klappar mig själv på axeln.)

Nu ska denna skrytmånsen dra sig.
Hoppas ni får en fin fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Heja dig!!
    Fortsätt skryt, jag gillar sånt!

    Och du, angående beach 2012... Jag är på! Nu tusan kär vi så det ryker :) Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Tack darling! :) Vi kämpar på tillsammans då!

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!