lördag 21 januari 2012

Vilka förtjänar att ha barn?

Ja, det är frågan! Idag förtjänar inte jag mina barn. De är värda en så mycket bättre mamma än vad jag är just nu. 

De är världens finaste ungar och så fick de komma till mig. 

Jag har alltid, alltid velat ha egna barn och vara en ung mamma. Men jag vet inte hur många ggr jag har tänkt tanken att jag kanske inte skulle haft barn i alla fall. Eller gått i terapi i fem tusen år innan barnen kom. Typ.

Jag vet inte. Jag vet bara att jag har en riktigt jobbig dag idag.

Återkommer när jag orkar fokusera på ljusglimtarna..

3 kommentarer:

  1. Jag tror nog att dina barn är så glada att de fick just dig till mamma.

    Och jag är himla glad över att ha just dig till vän <3

    Men det är tillåtet att fundera och ha dåliga dagar... Men man måste försöka att inte ha såna dagar för ofta. Eller nåt. Jag tycker om dig.

    SvaraRadera
  2. Tack söta du! Jag kämpar på och de dagarna blir färre. Detta året ska ju bli gladare, det har jag lovat mig själv. I morgon blir en bra dag! :) Tycker om dig oxå!

    SvaraRadera
  3. bara du förtjänar guldkornen Fasan

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!