söndag 1 januari 2012

Ett glatt 2012

Härmed bestämmer jag att 2012 ska bli ett fantastiskt år med mycket glädje och lycka! Det ska vara mer glädje än tråkigheter. Alla (förlossnings)depressioner kan dra åt skogen och hålla sig borta länge. I år ska jag göra massa roliga saker för mig själv så att jag mår bra och orkar vara den fru/mamma/vän som jag vill vara. 

I år: 
..ska jag börja träna igen, för min egen skull.
..ska jag dubblera min egentid jämfört med 2011. 
..ska jag leka massor med mina fina barn.
..ska jag dra iväg på roligheter med min man och fixa barnvakt. 
..hänga så mycket som möjligt med mina vänner. 

2012 ska bli lite av ett egoår för mig. Så mycket som det nu går med minibarn och familj. Jag måste börja må toppen för att jag ska kunna bli den jag vill vara. Det blir en utmaning men jag är redo! Jag hoppas ni hejjar på mig!

Såhär glad ska jag vara för det mesta:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!