fredag 6 januari 2012

Ut med julen, in med ljuset.

Idag fick jag nog av julen, allt det röda och tomtarna. Det skulle bort!

Jag vet att det är röd dag idag (=vilodag) men får jag ett städryck måste jag bara hänga på! Jag vilade i alla fall halva dagen och sen blev det full fart.


Jag plockade ner alla stjärnor och julgardinerna, samlade ihop alla tomtar och Elves pynt (som han gjort på förskolan) och slängde ner alltsamman i lådan som är märkt med "julpynt". Sen tog jag fram lite vårigare gardiner och ställde mig och strök. Jag strök och Alli lekte i lugn och ro. Elve blev hämtad av grannen så jag och Alli hade en lugn stund. 





Hejdå julen och så hälsar vi våren välkommen! Typ.





Aah, känns fint med lite färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!