söndag 5 februari 2012

Flaggan i topp

Vilken trevlig kväll vi hade igår. Jag trodde vi bara skulle kolla på Melodifestivalen men vi åt mest. Oj, vad vi åt! Vilken frossa! Eller så mycket åt vi nog inte egentligen.


Eller ja, vi åt nog en del. Man brukar köra med sju sorters kakor, vi slog till på sju+ 1 sorters gotte istället. Jag hann inte ens smaka på allt, då finns det mycket att välja på!

På kvällskvisten rullade jag hem.

Idag har vi varit lite nyttigare. Jag körde mitt killerpass som vanligt. När jag kom hem hade min fina man gjort en riktigt smarrig kycklingsallad. Mums!


Vi avslutar denna veckan med flaggan i topp! En fruktsallad framför Wallander.



Hoppas ni har haft en bra vecka och helg!
Trevlig söndagkväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!