lördag 4 februari 2012

Hårfagra


Elve har blivit skallig. Eller ja, inte riktigt. Jag har bara klippt honom lite och resultatet blev fruktansvärt! Stackars barn! Som Marcus sa, -Vi får börja kalla honom cykelhjälmen. Eller störtkruka kanske.

Ni hör ju. Jag försökte ta lite bildbevis men han ville inte sluta leka för en sekund. Här kommer några suddiga i alla fall. (Suddigt är verkligen till min fördel så ni inte ser alla detaljer.)




Usch, det är så kort. Det är så illa att jag kan tänka mig att gå till frisören med honom och klippa av allt. Får se hur vi gör. Tur det växer!

En till som haft en hårfager dag är Alli. Det stod åt alla världens håll när hon vaknade i morse. 





Förutom att vi har varit fina i håret och gått runt i myskläder så har vi städat hela kojan. Lördagens huvudsyssla brukar vara att tömma tvättkorgen till normala mängder, så även idag. Mer än så händer inte idag.

Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!