onsdag 15 februari 2012

Högsta vinsten

Förra veckan fick jag ett paket på posten. Jag kunde inte för mitt liv komma på vad det var. Jag hade väl inte köpt något? Så när jag öppnade paketet kan ni nog ana hur glad (och lättad) jag blev.



Det var ju min vinst från en bloggtävling. Tänk att jag vann, jag var chockad i en vecka och försökte fatta. Jag vinner väldigt sällan. När vi var små var det alltid min syster som knep hem alla vinster. Bitter, jag? Inte alls.

Nåja, för att komma till saken. Jag vann en mössa på Cecilia Blankens blogg. Och inte vilken mössa som helst. Denna.



Den är jättefin. Jag vet bara inte om den är så fin på mig. Ok, ni får en bild på mig i mössan.



Jag vet inte. Men jag brukar vara onödigt hård mot mig själv.

Någon som har något att tillägga? Passar, passar inte? Ska sitta högre upp, ner? Kan jag ha den på stan utan att skämmas?

Den är jättefin, varm och skön så jag kanske bara ska lägga ner tönterierna och bära den som denna vettiga människa jag är! Eller nåt.

1 kommentar:

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!