fredag 24 februari 2012

Sjukdomens dagar

Igår hade jag en helt fantastisk dag!

Elve är äntligen frisk= ingen feber så han fick vara på förskolan. Marcus lämnade honom så jag hann äta frukost i lugn och ro och bara njuta av lugnet.

Vid lunch kom finvännerna på besök och vi gjorde ugnspannkaka. Mums! Det var så härligt att bara få sitta ner och prata och skratta. Liten vuxensällskap efter flera veckors sjukdomar satt himla fint!

Det var även helt perfekt promenadväder (våren gjorde sig påmind) så en runda hanns med innan Elve skulle hämtas. Älskar sådana dagar!

Idag däremot. Idag skulle jag kunna ligga i sängen hela dagen med täcket uppdraget till öronen. Mina älskade ungar har smittat mig med snorsjukan. Man kan säga att jag lider av snorhjärna. Helt matt och snurrig. Nej, idag är ingen höjdardag.

Nu räknar jag ner timmarna till mannen kommer hem, typ. Han får jättegärna komma hem tidigt och en stor godispåse på fickan skulle inte göra mig ledsen.

Hoppas ni får en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!