tisdag 14 februari 2012

Tvättberget

Idag blev bebisbion inställd så här har jag suttit med min absoluta favoritsyssla (eller inte) medan Alli tar sig en tupplur.


Japp, viker tvätt! Jiiha!



Man skulle kunna tro att jag och Marcus bara går i svarta kläder. Inte riktigt kanske men vi är heller inte lika färgglada och fina som barnen.


Ja, här är några stackare som blivit lämnade av sin partner. Jag fattar inte!

När jag inte pysslar med favoritsysslan har jag jobbångest. Jag måste ta mig i kragen och söka jobb. Fy sjutton! Jag har telefonfobi, på riktigt! Jag kan ringa till familjen men helst inte till någon annan. Inte ens kompisar. Det är väl ändå ganska illa?!

Så. om någon som söker en kanonduktig målare ser detta, ring mig för sjutton gubbar!

Nej. nu ska jag gå hänga lite med Alli som behagade vakna.
Hoppas ni får en fin dag i kärlekens tecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!