måndag 20 februari 2012

Helgen som var

Denna helgen har bestått av himla kärt besök enda från Jönköping. Helt underbart att du kom förbi, även om det blev alldeles för kort. Längtar till nästa gång.

Jag har torkat Allis näsa sisådär 100 gånger och fyllt Elves nappflaska med vad han nu har velat dricka för stunden. Han har joinat Alli i helgen och inte ätit någonting vettigt alls. Om nu inte välling räknas som vettigt. 

Jag fick en ledig kväll i lördags för att kolla på Mello i vänners lag, himla uppskattat. Synd bara att magen inte ville va min vän så kvällen fick ta slut alldeles för tidigt. Men innan den tog slut så han jag bli väldigt berörd av Mollys låt och framträdande. Tänk att hon bara är 19 år! Jag hann oxå bli fly förbannad när Ranelid gick vidare till Globen. Bah! Mycket känslor!

Jag har oxå hunnit äta årets första semla. Gillar ju egentligen inte semlor, men mammas semlor är så smarriga! Hon har i sylt istället för mandelmassa och det gör hela bakelsen. Testa vetja! 

Jag har hunnit köra mitt killerpass och det var helt sjukt tungt. Hoppas verkligen inte jag ska bli sjuk nu. Vill inte! Nu får det vara nog med snoriga näsor och feber. Punkt!

Alli har kläckt två tänder i helgen så nu har vår bebis hela åtta tänder att bita mamma i tutten med. Oh jee! (Nej, hon har fortfarande inte börjat äta.)

Slutligen kan jag bara konstatera att jag inte har slutat tycka att mamma är pinsam, även om jag hunnit bli 25 år. Det är väl för härligt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!