fredag 2 december 2011

Deprimerad

Idag har jag en riktig skitdag, inte lust med nånting. Skulle bara vilja ligga i soffan och kolla på film och käka godis, typ.

När jag läste Ninas inlägg så slog det mig att jag har nog drabbats av mer än bara trötthet. Inte för att det är så bara. Jag trodde att jag var så här för att jag inte har fått sova ordentligt på 9 månader, minst. Men Nina beskrev det så bra, precis så känner jag också. 

Idag hade jag stora planer. Jag hade tänkt tvätta undan det mesta, städa lite och baka med Elve, men icke! Istället har jag ägnat mig åt att skrika på Elve som har varit lite väl mycket på Alli. Gaah! När ska jag bli en sån där fin, harmonisk mamma? Lip.

Dagens ljuspunkt har varit lucka nr två i min finfina adventskalender. Idag blidde det en handkräm. Tack min älskade man!

Nu ska jag gå lägga min finaste son och sen ska jag försöka ta mig i kragen!
Hoppas ni har en bättre dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!