lördag 3 december 2011

Lucka ett och två



Min man har ju som sagt ordnat en sån fin ekologisk adventskalender till mig. Förr om åren fick jag en från Body Shop men efter att jag slängde ut alla onaturliga produkter så fick han knåpa ihop en själv. Hur gulligt är inte det? Min fina! Det kallar jag kärlek!

Detta fick jag i lucka ett och två. I morgon ska jag försöka få in trean (balsam) och fyran. Så att jag kommer ikapp och visar rätt grej (lucka) för rätt dag. :) 

Nu ska jag passa på att mysa med mannen när båda (!) barnen sover.
Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

  1. Wow. Jag är väldigt imponerad av din man! Så mitt svar på din fråga är: Riktigt, riktigt gulligt! Förresten, har du märkt nån skillnad sen du började med ekologiska produkter?

    SvaraRadera
  2. Ja, han är fin! :)Det jag har märkt sen vi började med ekologiska grejer är att jag har blivit doftkänslig mot alla onaturliga produkter. så som tvätt-och sköljmedel t.ex. Det som jag tyckte luktade jättegott förut! :)

    SvaraRadera
  3. + Att det känns bättre i mitt samvete :P

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!