söndag 18 december 2011

Vrålåket






Jag har fått den stora äran att förvara denna ögonsten hos oss ett tag (tills den nyblivna ägaren har vägarna förbi). Den är helt galet fin! Nästan så att jag behåller den själv. Inte för att jag vet om vi får fler bebisar och platsbristen spelar in. Men den främsta anledningen till att jag inte kan behålla den är ju att min kusin hann först! Hon har ju redan paxat den till sina bebisar. De ungarna som får åka i denna kommer ha det så bra! Den är sketans rymlig och har ett härligt gung! Jag skulle vilja bli bebis igen och ta ett provåk! 

Kära kusin, jag ska vårda den ömt tills ni kommer och hämtar hem den! :)

(Jag låter lite som en galen tant.)

Jag drömde förresten i natt att två av min allra bästa vänner var gravida. Konstigt! Vad kan det betyda? Kanske, kanske att de är det på riktigt. Njaae, i så fall omedvetet.

Nej, nu ska vi gå käka lite mellis!

1 kommentar:

  1. Oi! onpas ne kauniit! :) en malta oottaa että tullaan hakemaan ne! Kiitos tyttö kun otit tämän suuren tehtävän vastuullesi :D ja ihana blogi sinulla, en ole ennen huomannutkaan! <3 <3

    SvaraRadera

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!