söndag 11 december 2011

Trött

Just nu känns det som att jag skulle ge min vänstra stortå för att få sova (inte för att den är så mycket att ha..). Sova hela natten utan att bli väckt en enda gång. Det skulle sitta så fint! Men Alli här, är av en helt annan åsikt verkar det som. Hon bara går här och skriker så gällt, så gällt och verkar inte alls vilja sova.

Hela helgen har varit ett enda långt äventyr!

I lördags kom Marcus skolkompisar förbi och vi ordnade ett maffigt julbord tillsammans. Alla hade med sig lite men som tillsammans blev så mycket att vi fortfarande har massa mat kvar. Jag är inte jätteförtjust i julbord så jag åt det gamla vanliga, köttbullar, prinskorv, skinka, rödbetssallad, julvört och julmust. Det lät väl gott? :) Men det viktigaste är att vi hade trevligt!

Innan vi hann hugga in på maten kom mina föräldrar och kidnappade Elve, som just då var helt övertrött och bara busade, så det var skönt för matron. ;) Igår åt de middag på IKEA och idag hade de varit och träffat tomten som var lite läskig.

Jag och Alli åkte till Kulturhuset idag för att möta upp Isse med familj. Han hade målat så fina teckningar och en var till Alli (så snällt). Den ska ramas in och hängas på väggen! Sen promenerade vi till söder för lite julmarknad och fika.

Tack för en mysig helg, vänner!

Nu har Alli äntligen somnat (23.00) så nu kallar sängen!
Sov gott och dröm så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!