fredag 16 december 2011

Underbar morgon!

Den här dagen har inte börjat bra.. Först vaknar jag med en jätteond (smärta!) hals. Jag hoppas det går över innan jul, vill inte vara sjuk! 

Nästa grej var två bajsblöjor inom loppet av 5 minuter! (Ibland älskar jag att vara mamma!)

Tredje missödet. Elve har förstört mitt nya, fina ljus! Gaah! Han trodde att det var rasvaa (kräm) och han grävde och grävde och smörjde och smörjde (fin mening). Och jag min tröga fattade verkligen inte vad det var han hade hittat. Men till slut så! Jag blev inte glad nej..



Men morgonens missöden var inte slut där, tyvärr! Min olja fick också känna på Elves nypor. Buhu! Han satt bakom gardinen lite väääl länge och japp. Där satt han och kladdade för fullt!  

Då fick jag lust att bara gå lägga mig igen och sova till kvällsmyset med mannen min! Nåja, nu kan dagen bara bli bättre!

Hoppas er dag har börjat bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!