måndag 12 december 2011

Lucka 11 och 12


Igår fick jag ännu en läppsyl till samlingen! Till en som är ganska beroende är det ju kanon! :) Alli hann ta några tuggor innan jag hann fota men man ser ju vad det är och ser man inte så vet man, eftersom jag precis skrev innehållet. Hjälp, vilken mening det blev!

I lucka 12 gömde sig en underbar skrubb till kroppen! Den ska tydligen hjälpa mot celluliter (stavas det så?) och grejer, det tackar man inte nej till! :) Den kommer användas flitigt i vinter kan jag lova er!

 
Jag väntar med spänning på att Marcus ska komma hem! Han har fått i uppgift att ordna kläder till Elve som ska gå luciatåg i morgon. Blir spännande att se vad Marcus bestämmer sig för eller om allt redan är slut. Då får vi ta ett vitt lakan och linda in honom i det och ta lite rött presentsnöre som pricken över iet. Det vore något! :) 

Det är så svårt för de ska vara ute och måste ha vinteroverallen under. Då måste man ju köpa jättestora kläder och bylta på ännu mer kläder. Elve brukar vara ganska otymplig med bara overallen. Blir ännu ett spänningsmoment i morgon! ;)

Nu ska jag nog gå göra lite nytta, om jag orkar.
Ha det bra så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du fina! Jag blir så glad om du slänger in en kommentar!